top of page

Miro Babka pro Vás...

Miro Babka 2.jpg

"Ahoj a dobrý den všem co sledujete profily v sociálních sítích Realitní Týden a #realitnistreda "

Všichni bez rozdílu barev dresu navštivte naše akce. Získávejte nové informace a vzdělávejte se ve svém oboru. Jdeme s moderní dobou, v minulosti jsme poprvé realitním expertům přiblížili témata svěřenecké správy majetku, sociální sítě TikToku, seznámili jsme Vás s Jurajem Sutorisem, Radimem Paříkem, zažili jste jedinečné setkání s Mariánem Jelínkem, nadšení jste byli z celodenního workshopu s Mirkou Došlou - homestaging. Otevřeli jsme téma programmatické reklamy s Romanem Stolejdou. I nadále pro Vás budeme vyhledávat trendy v marketingu, v pracovních postupech, procesech řízení a motivovat Vás příběhy úspěšných.

Motivace, technologie, osobní rozvoj, experti napříč obory

To vše nabízí projekt Realitní Týden realitního promotéra Miro Babky. Povídali jsme si s ním nejen o vzniku jeho projektu, ale i o jeho dalších plánech. Cílem je být vyhledávanou platformou oborového vzdělávání, která přináší nové aktuální informace. Bez rozdílu barev dresu, pro všechny napříč trhem.

 Co bylo důvodem vzniku Realitní Středy a jak dlouho vlastně funguje?

Ano, začátek Realitní Středy, říjen 2018, to si pamatuji. Hodně kolegů bylo skeptických, ale po krátkém čase jsem byl překvapen zájmem o realitní vzdělávání. Důvodem byla poptávka po networkingu, oborovém setkávání v neformálním prostředí a zdroji exkluzivních informací. A protože jsem znal podobné formáty ze zahraničních firemních kultur, pustil jsem se do toho.

Nemohu uvěřit, kam se posunulo celé úsilí z jednoho facebookového profilu a čtyřech # (hashtag). Díky tomu komunikuji s více než 1200 realitními profesionály a 120 špičkových oborových autorit mělo šanci svým vystoupením publikum zaujmout. Někteří úplně poprvé, dnes jsou z nich významní influenceři. Skvělá skupina účastníků zaslala na dobročinné aktivity 35 tisíc korun. V materiálních výhodách, poukazech na další vzdělávací akademie, zážitky, auta, jsme rozdali částku přes 350 tisíc korun, a to jen díky partnerům akce. To je minulost, pracujeme na budoucnosti.

Tento projekt realizujete sám, nebo máte nějaké spolupracovníky?

Úspěch je vždy záležitostí kolektivní hry. Do- nedávna sám, nyní v čase pandemie mám více prostoru oslovovat jedničky v oboru pro spolu- práci a rozvoj freestylové vzdělávací platformy. Jejich jména se brzy dozvíte na našich profilech na sociálních sítích. 

V loňském roce se změnil název na Realitní Týden. Proč se tak stalo?

Realitní Týden je odpovědí na zvyšující se poptávku realitního prostředí po dalších workshopech,

Motivace, technologie, osobní rozvoj, experti napříč obory. Ale vždy osobnosti

s výsledky a zajímavou činností.

Realitní týden je odpovědí na zvyšující se poptávku realitního prostředí po dalších workshopech, nejen v rámci středečního dne, ale i v rámci aktivit plánovaných na další dny.

nejen v rámci středečního dne, ale i v rámci aktivit plánovaných na další dny. Proto mi připadalo dobré vyjít z názvu vytyčujícího aktivitu do plánů našich kalendářů jedním dnem a dát na vědomí „haló, bavíme vás celý týden“.

Kde hledáte témata a přednášející pro další setkání a diskuse?

V prvé řadě, tradiční středeční setkání profesionálů v oblasti realit, developmentu a investování je akcí pravidelných účastníků, naší komunity. To jsou oni, kteří mi dávají tipy s kým se chtějí setkat. Já pak volám a ověřuji dostupnost řečníků, okruhy témat máme skutečně pestré.

Motivace, technologie, osobní rozvoj, experti napříč obory. Ale vždy osobnosti s výsledky a zajímavou činností. Chápu, že stát se lektorem, inspirátorem a motivátorem je dalším kariérním postupem. Jinak tomu pro úspěch vzdělávací platformy nemůže být.

bottom of page